24 Ağustos 2008 Pazar

PASTAMALZEMELERİ.COM














Cumartesi günü pastamalzemeleri.com 'nun şeker hamuru ve pasta yapımı kursuna katıldım.5 kişilik bir kurstu.Şansıma diğer 4 kişi gelmeyince tek başıma eğitim aldım.Işıl Sözer(hanimiş)

eğitmendi.Çok güzel ve keyifli bir gün geçirdim.Pasta yapımı şeker hamuru yapımı ve modelleme yaptık.Ev sahibimiz Berna Gürşen'e öğretmenim Işıl Sözer'e ve Gülay hanıma

çok teşekkür ederim.

Benim gibi bir kursa gitmek isterseniz buradan eğitim dönemlerini öğrenebilirsiniz.Fotoğrafdaki pastayı 7 saatlik eğitimde yaptık.Yaptığım bütün hataları gördüm.Neden kek yaparken kurularla yaşları tahta kaşıkla karıştırmak gerektiğini,yumurtanın 3 katı olana kadar karıştırmak gerektiğinin anladım.Aradığınız bütün malzemeler dükkanda mevcut pastacılıkla ilgili kitaplar pasta kalıpları kutular herşey.



Sevgilerimle

















































4 yorum:

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

pastakolik e hoşgeldin. pastan çok şirin olmuş ellerine sağlık. kursta gerçekten şanslıymışsın tek başına 7 saat pasta kursu.
Sevgilerimle,

SİNEM AKIN dedi ki...

ÇOK TEŞŞEKKÜR EDERİM.BENİDE ARANIZA ALMANIZ BENİM İÇİN BİR ONUR.


SEVGİLERİMLE

pelince dedi ki...

Vallahi ne şans,sana özel bir gün olmuş :))

Pastalarda enfes,ellerine sağlık..

SİNEM AKIN dedi ki...

Teşekkür ederim canım.Ben daha acemiyim.

Sevgilerimle