12 Ekim 2008 Pazar

MUZLU PASTA


Fotoğraflar geceleri çekilmesinden dolayı pek güzel çıkmıyor.Çalışınca birde bebeğiniz varsa o uyunca yapıyorsunuz böyle şeyleri.Ev hanımı olsam hem çocuğuma baksam hemde pasta yapsam ne güzel olur ama hayat şartları.Bu pastanın bir özelliği daha var.İlk kez para kazandım.
Ofisimizden ayrılacak bir arkadaşın vedası için yapıldı.Ben hediye amaçlı yapmıştım ama ofisten toplanan paradan banada pasta parası ayırmışlar.Kazandığım parayla şeker hamuru modelleme seti sipariş verdim.Pasta şeker hamurlu pastanın aynısı tek farkı pandispanyasında kakao yerine 300 gr bitter küvertür çikolata ve muz.
Sevgilerimle,

2 yorum:

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

merhaba sinem,
sipariş aldığın günlerde olur inşallah. Seninle aynı şekilde yaşıyoruz. Bende çalışan bir anneyim. Bende ancak geceleri girebiliyorum mutfağa.

SİNEM AKIN dedi ki...

sevgili zülbiye
Aynı kaderi paylaşıyoruz.Bazen allahtan para çıksada çalışmayıp oğluma baksam diyorum.Sonrada niye kabul olsun ki diyorum bütün annelerin ortak dileğidir herhalde
diye düşünüyorum.
Senin kurabiyeler süper

sevgilerimle