15 Mayıs 2008 Perşembe

Mutfak notları

10 Mayıs çok yakın bir arkadaşımın doğum günüydü.Bende internetten aldığım pasta kek tarifleri ile bir parti yapmak istedim.Biraz karışıklık oldu ama sonunda herkes bizde toplandı.
'Pastacı'dan aldığım bir tarif vardı oda annesine yapmış.Daha önce hiç pastanın kekini kendim yapmamıştım.Benhari usulü çikolata eritmek gerekiyordu neyse biraz mutfak karıştı ama tarifi doğru yapıp fırına verdim.O kadar sabırsızım ki bu konuda devamlı fırının kapağını açıp kapattım. Sonunda piştiğini düşünerek aldım.Buzdolabında bir gece beklettim. Kremasını yapıp çilekle birleştirdim.Börek ve mısır unlu birde kek yaptım.Börek kendi bulduğum bir tarif çok ama çok kolay.Tarifini daha sonra yazarım.
Mısır unlu kek herkesin ağız tadına göre olmadı ama canım kocam çok sevdiği için hepsini o yedi.
Gelelim pastanın kesimine işte sorun burda oldu.Üst kısmı biraz sert oldu!!!!!!!!!!! Keserken zorlandık ama tadı müthişti.
Sevdiğiniz insanlara bir şeyler pişirmek işte benim yapmak isteğim şey.Olmak istediğim yer
sıcak ve mis kokular salan bir mutfak.

1 yorum:

ALPER AKIN dedi ki...

Herşey çok güzeldi hayatım ellerine sağlık.