14 Şubat 2009 Cumartesi

BENDE MİMLENDİM : )

Sevgi Pınar arkadaşım benide mimlenenler dünyasına kattı.Kendisine çok teşekkür ederim.İzlediğim bloglarda mimlenme yazılarını okuduğumda beni kimse mimlemez diyordum.Bende mimlendiğime göre mimlenme işi oldukça yayılmış.
Uzun zamandan beri yazı yayınlamamıştım.Takipteydim ama blogspotun kapatılmasından sonra birşeyler koptu içimde kendimi kötü birşey yapıyormuş gibi hissetmekten kurtulamadım bir türlü .Sonra iş güç girdi araya yılsonu gibi .Yoğun bir dönem geçirdikten sonra inşallah bu yazı beni geri getirir.
Oyunun kuralları ;
1. Yakınınızda bulunan ilk kitabı elinize alın,
2. 161. sayfayı açın,
3. 5. cümleyi bulun,
4. Blog sayfanıza yazın.
5. En güzel cümle veya en güzel kitabı seçmeyin! sadece en yakınınızda bulunan ilk kitabı alın.
Benim cevabım ;
Kitap adı:BAB-I ESRAR
Yazar:AHMET ÜMİT
Cümle :Durdu,çaresiz gözlerle baktı yüzüme
Tabiki bende mimleyeceğim haha
sevgili http://renklikurabiyeler.blogspot.com/ mimledim


Sevgilerimle

2 yorum:

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

teşekkür ederim sinem,
beni hatırladığın için

Hobi Sepeti dedi ki...

Canım bloğumda senin için bir ödülüm var ,kabul edersen sevinirim.
Sevgiler.